Documentatie

Stari posibile pentru platile prin card

Noua – tranzactia a fost initiata, dar clientul nu a completat datele, urmate de apasarea butonului Plateste (in primul sau al doilea pas). Nu s-a facut o procesare efectiva, avem de-a face doar cu o intentie de plata nedusa la bun sfarsit.
Deschisa – tranzactia a fost efectuata, banii sunt rezervati pe card. Se asteapta finalizarea tranzactiei/capturarea banilor.
Confirmata – tranzactia a fost efectuata, banii au fost transferati de pe card si intra in procesul de decontare. Comerciantul a livrat produsul/serviciul.
Platita – tranzactia a fost efectuata, banii au fost transferati de pe card, dar nu s-a putut finaliza comunicarea la nivelul comercianului. Este o problema tehnica ce trebuie rezolvata de catre departamentul de programare al comerciantului impreuna cu suportul tehnic al mobilPay. (ATENTIE! Pentru metoda link2pay nu este vorba de o problema tehnica).
Anulata – tranzactia a fost finalizata prin ridicarea blocarii sumei. Nu are loc transfer bancar.
Respinsa – tranzactia a fost respinsa de banca emitenta a cardului. In unele cazuri motivul este afisat in detaliile comenzii, in alte cazuri banca nu furnizeaza informatii cu privire la respingere. Clientul poate si e incurajat sa contacteze banca.
In verificare – tranzactia asteapta rezultatul analizei antifrauda. (banii au fost retrasi din contul clientului).
In asteptare – tranzactia asteapta rezultatul analizei antifrauda. (banii sunt doar blocati pe contul clientului).
Creditata – banii se intorc pe cardul clientului in urma unei actiuni de creditare/refund.
Frauda – tranzactia a fost identificata ca fiind frauduloasa sau suspecta de frauda.
Eroare – a fost identificata o eroare in comunicarea cu banca emitenta a cardului. Tranzactia nu a putut fi finalizata, banii raman pe card.
Intrerupta – tranzactia nu a fost finalizata de catre client. Procesul de autentificare 3D Secure a fost intrerupt.
CBK initiat – a fost initiat chargeback si se asteapta furnizarea documentelor privind livrarea produsului/serviciului de catre comerciant.
CBK in asteptare – se asteapta rezultatul disputei.
CBK pierdut – in urma finalizarii disputei cu privire la comanda in cauza, comerciantul a pierdut, iar banii aferenti tranzactiei sunt retrasi de catre mobilPay din transferurile viitoare.