Consultant suport financiar și colectare creanțe

Pentru acest rol, candidatul potrivit este o persoană responsabilă, proactivă, curioasă și atentă la detalii, pasionată de oferirea suportului atât către echipă, cât și către actorii externi relevanți.

Profilul candidatului potrivit:
– cunoștințe operare MS Office (Word, Excel) – cunoștințele avansate de Excel constituie un avantaj;
– atenție distributivă și la detalii;
– corectitudine și acuratețe în prelucrarea datelor;
– capacitatea de analiză și sinteză;
– capacitate de adaptare;
– orientare spre rezultat (implicare activă în îmbunătățirea performanței proprii, a activităților, proceselor și sistemelor companiei);
– să ai capacitatea de a lucra în mod independent, dar și în echipă;
– studii medii sau superioare (domeniul economic constituie un avantaj);
– experiența profesională minim 6 luni constituie un avantaj;
– cunoașterea limbii engleze – nivel cel puțin mediu;
abordare etică și profesionistă.

Responsabilități:
– genereaza si urmareste periodic situatia debitelor nesoldate;
– verifica documentele contabile si reconciliaza soldurile cu partenerii;
– contacteaza telefonic si e-mail partenerii in vederea recuperarii creantelor;
– pregateste notificari de plata; somatii si ofera suport pentru inaintarea dosarelor in instanta;
– genereaza rapoarte periodice legate de aceasta activitate;
– participara la proiecte de îmbunătățire continuă;

Beneficii:
– mediu de lucru performant, într-o echipă dinamică și de succes;
– dezvoltare continuă;
– tichete de masă 15 lei/ zi;
– abonament la o clinica privata;
– abonament biblioteca online;
– flexibilitatea programului de lucru.

Pentru că vrem să te cunoaștem mai bine și să aflăm ce te-a motivat să ne scrii, te rugăm să ne trimiți un email la adresa jobs@netopia.ro la care să atașezi CV-ul tău și orice alte informații relevante despre tine.