Specialist vânzări

Pentru acest rol, candidatul potrivit este o persoană responsabilă, proactivă, curioasă și atentă la detalii, cu foarte bune abilități de comunicare verbală și scrisă.

Profilul candidatului potrivit:
– experiență în domeniul vânzărilor prin telefon sau call center;
– constituie avantaj experiența în vânzarea servicii online;
– deschidere spre a învață aplicații de tip CRM;
– excelente abilități de comunicare și organizare;
– cunoștințe limba engleză scris & vorbit;
– abilități de a identifica ușor și de a înțelege nevoile clienților;
– atitudine pozitivă, orientată către client și rezolvarea concretă a solicitărilor;
– capacitate de învățare rapidă și de a realiza mai multe sarcini simultan.

Responsabilități:

– inițierea apelurilor telefonice în vederea promovării și vânzării serviciilor companiei;
– menținerea și dezvoltarea cantitativă și calitativă a portofoliului de clienți;
– identificarea nevoilor clienților, oferirea de răspunsuri profesioniste,
– implicarea activă în rezolvarea problemelor acestora;
– abilități de a discuta cu oameni de orice nivel din cadrul companiei clientului;
– raportare periodică privind activitatea desfășurată;
– monitorizarea derulării contractelor și gestionarea portofoliului de contracte;
– atingerea targetului lunar de vânzări și a obiectivelor individuale stabilite.

Beneficii:
– mediu de lucru performant, într-o echipă dinamică și de succes;
– dezvoltare continuă;
– tichete de masă 15 lei/ zi;
– abonament la o clinica privata;
– abonament biblioteca online;
– flexibilitatea programului de lucru.

Pentru că vrem să te cunoaștem mai bine și să aflăm ce te-a motivat să ne scrii, te rugăm să ne trimiți un email la adresa jobs@netopia.ro cu subiectul Specialist vânzări, la care să atașezi CV-ul tău și orice alte informații relevante despre tine.